VR hyvittää verkkokaupan asiakkaille ylimääräistä

27.09.2011 09:25
VR maksaa ylimääräistä hyvitystä verkkokaupasta lipun ostaneille mutta ilman lippua jääneille. Yksittäisen junalipun ostanut asiakas saa rahansa takaisin puolitoistakertaisena. Kausi-, sarja- ja autopaikkalipuista hyvitys on viisi prosenttia. Suurin osa asiakkaista on jo saanut hyvityksen tililleen tai pankki- tai luottokortilleen. Jos asiakas ei kuitenkaan ole saanut hyvitystä, sitä voi hakea VR:n verkkosivuilla olevan lomakkeen kautta tai soittamalla paikallisverkkomaksun hinnalla VR Asiakaspalvelukeskukseen numeroon 0307 26 711. Yksittäiset verkkokaupan asiakkaat eivät ole pystyneet tulostamaan matkalippua tai lähettämään sitä tekstiviestinä matkapuhelimeensa maksutapahtuman jälkeen kahden kuluneen viikon aikana. Vika johtuu verkkokaupan kävijämäärärajoittimesta, ja sitä korjataan parhaillaan. VR seuraa virhetapahtumia päivittäin. Virheellisiä veloituksia on sattunut kahden kuluneen viikon aikana joitakin satoja. VR:n verkkokaupassa tehdään yli 500 000 hakua vuorokaudessa. VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konserni tarjoaa työtä 12 000 ammattilaiselle Suomessa ja kymmenessä Euroopan maassa.

Uutisarkistoon