• Hallintoneuvosto
  • Riskienhallinta
  • Sisäpiirihallinto
  • Tilintarkastus
  • Sisäinen tarkastus
  • Palkitseminen
  • Yhtiöjärjestys
  • VR Kaupunkiliikenne
  • Kiinteistöt
  • Dr19-veturi
  • Tapahtumia aikajanalla
  • Hankinta
  • Konduktööriksi
  • Sijoittajalle
  • Asiakas

    Yhteisellä matkalla asiakkaiden kanssa

    Asiakkaat ovat VR Groupin toiminnan lähtökohta, ja asiakaslähtöisyys on konsernin arvoista tärkein. Asiakkaista huolehtiminen on VR Groupissa kiinteä osa yritysvastuuta.  

    VR Groupin kaikki kolme liiketoimintaa tekevät työtä ja uudistavat toimintaansa palvellakseen asiakkaitaan entistä paremmin. Konsernin tavoitteena on tuottaa korkealaatuisia ja ympäristöystävällisiä palveluita niin matkustajaliikenteen, logistiikan kuin infra-asiakkaiden tarpeisiin. Asiakkaat ovat tiiviisti mukana palvelujen kehittämisessä.

    Avainluvut