VR:n Veturissa asiakas voi vaikuttaa

VR:n Veturi-asiakasohjelmaan liittyneet ovat lähes vuoden ajan voineet osallistua junamatkustuksen palvelujen ja tuotteiden kehittämiseen. Viime syksynä käynnistyneeseen Veturiin kuuluu jo yli 100 000 asiakasta, ja määrä kasvaa jatkuvasti. Ilmaiseen asiakasohjelmaan voi liittyä VR:n verkkopalvelussa www.vr.fi/veturi . Junamatkustajat ovat olleet kiinnostuneita vaikutusmahdollisuuksista ja ohjelmaan liittyvistä eduista. Veturilaiset ovat kertoneet mielipiteensä muun muassa uuden kaksikerroksisen ravintolavaunun tulevista palveluista, Allegro-junien ravintolavaunujen ruokalistoista sekä uuden mobiilipalvelun käytettävyydestä. Kyselyyn junaliikenteen tulevaisuudesta osallistui kesäkuussa 1300 veturilaista. Tulosten mukaan ympäristöystävällisyys vaikuttaa jatkossa eniten kulkumuodon valintaan. Veturilaiset saavat ensimmäisenä tiedon VR:n tarjouksista ja uusista eduista, ja he voivat ostaa kysyttyjä alelähtöjä ennen muita. Kerran kuukaudessa veturilaisilla on mahdollisuus kurkistaa VR:n maailmaan osallistumalla arvontoihin, joiden voittajat ovat päässeet tutustumaan esimerkiksi veturinkuljettajan koulutukseen, perinnejuna Valtterin kyytiin ja Helsingin aseman kellotorniin. – Asiakasohjelma tarjoaa hyvän mahdollisuuden saada tietoa VR:n palveluista sekä vaikuttaa palvelu- ja tuotekehitykseen, matkustajaliikennedivisioonan johtaja Antti Tiitola sanoo. – Asiakkaat antavat meille mahdollisuuden testata ja kehitellä uusia ideoita, ja toisaalta he toimivat erinomaisena palautekanavana jo olemassa olevista palveluista.

VR-etusivu VR Transpoint -etusivu VR FleetCare -etusivu VR Group -etusivu